Máris itt az új 1-es BMW szupersportos változata
A 306 lóerős bajor csúcskompakt külsejét igén agresszívre vették a müncheniek.
A 306 lóerős bajor csúcskompakt külsejét igén agresszívre vették a müncheniek.
Hátsókerék-hajtás és 6 hengeres motor nélkül érkezett meg a bajor gyártó legkisebb modellje.
A bajor gyártó elérkezettnek látta az időt arra, hogy egy kis kedvcsináló fotó- és információcsomagot adjon ki a hamarosan érkező új kompakt modellről.
A bajor gyártó legkisebb modelljéből ez a most debütált az utolsó olyan, ami hátul hajt, illetve amelynek motorja 6 hengeres.
Ez a bajor járgány se nem új, se nem youngtimer, se nem oldtimer. Hanem egy igazi everytimer.
A bajor gyártó legkisebb modellje az elődjénél nagyobb beltérrel és hatékonyabb működéssel kecsegtet.
Hatalmas kijelzők, érintőpanelek, mesterséges intelligencia, digitális asszisztens és kiterjesztett valóság. Nem, ez nem egy űrhajó, hanem egy VW Golf méretű kompakt autó, ami tudásban a hatalmas luxuslimuzinokat is simán kenterbe veri.
Április elsején a világon mindenki bolondok napi poénokkal támadott, de a legütősebbet alighanem az új-zélandi BMW márkaképviselet dobta. Aki bevállalta, hogy esetleg teljesen hülyének nézik, egy vadonatúj 1-essel hagyhatta el a kereskedést: egy fiatal hölgy lett a befutó.
Prémium autóknál megszoktuk, hogy a durván magas alapár nem tartalmaz szinte semmilyen felszereltséget.
Idén két szakaszban választjuk ki az év tesztautóját. Az első körben hét kategóriában mérettetnek meg az autók.
Kipróbáltuk a leggyengébb és legkisebb BMW-t. A 120d lenyűgözött, a 116d-től hasonlót vártam. Csokis szájízzel a málnaszörp is keserű, a 116d lomhasága felerősítette a 120d dinamizmusát. De ez természetes. Bár ugyanaz a motor dolgozik a szépen megnőtt hátsókerekes bébi BMW-ben, az egyikben 184 lóerőt rejtettek el, a másiknak 116-tal kellett megelégednie. Fogyasztásban nincs különbség közöttük, élményben és árban van.